שאלות ותשובות

ש: היכן מאוחסנים המסמכים הנשמרים בארכיון?
ת: המסמכים מאוחסנים בשטח איחסון שנשכר בענן Microsoft Azure של חברת מיקרוסופט, המהווה את אחד משלושת שרותי הענן הגדולים ביותר בעולם.

ש: מה רמת האבטחה של המידע שנשמר?
ת. LOGBOX עושה שימוש בשרת הענן של חברת מיקרוסופט ולכן מאובטח בהגנות המתקדמות ביותר שיש לחברת מיקרוסופט העולמית להציע. לצפיה במסמך אבטחה וטכנולוגיה - לחצ/י כאן

ש: מה לגבי רמת הגיבויים ש- LOGBOX מציעה? 
ת: לצורך הפעלת המערכת עושה החברה שימוש בשרתי ענן מתקדמים של Microsoft Azure אשר מבצעת גיבויים על בסיס יומי. כל טרנזקציה נשמרת בשלושה שרתים שונים ע"מ שניתן יהיה לשחזר כל קובץ במקרה של כשל באחד מהשרתים ובנוסף המידע נשמר גם באופן מתמיד וקבוע בשרת מרוחק במתקן גיבוי נוסף ע"מ לספק גיבוי ושמירה בזמן אמת.

ש: לכמה זמן נשמרים המסמכים שאני מעלה לענן והאם יש מגבלת כמות למסמכים שאוכל לגבות?
ת:  המסמכים המגובים נשמרים ללא הגבלת זמן ואין מגבלה על כמות המסמכים שאפשר להעלות. לקוח ברישיון מקבל שטח אחסון בלתי מוגבל לצורך העלאת קבצים ומסמכים במסגרת השימוש במערכת.

ש: אני עובד בחברה גדולה ומתנהל עם הסוכן שלי עם מספר ח.פ שונים, האם התוכנה תומכת בעבודה עם מספר ח.פ. ואיך התמחור במצב כזה?
ת: כן, התוכנה בנויה כך שאפשר לקשר בין משתמש אחד לכמה חברות שונות (ח.פ. שונים). לאחר הזנת שם המשתמש וסיסמא בעמוד ההתחברות לתוכנה תועבר לעמוד נוסף שבו תוכל לבחור עם איזה חברה תרצה להיתחבר, ע"פ הגדרת החברות המקושרות לאותו שם משתמש. כמובן שתוכל לפתוח מספר חלונות במקביל כך תוכל לנהל את המשלוחים של כל החברות במקביל.לגבי שיטת התמחור, במקרה של ריבוי משתמשים ואו ח.פ. בנינו ב- LOGBOX מערכת תמחור המתחשבת בצרכים של כל עסק ועסק ולכן מומלץ ליצור קשר עם נציגנו לקבלת החבילה המתאימה לך ביותר.

ש: מה לגבי שרותי תמיכה טכנית?
ת: אנו מספקים שרות מענה טלפוני ללקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 09:30-16:00, תוך התחייבות לענות לשאלות ו/או בקשות תמיכה של הלקוח תוך 24 שעות מפנייתו אלינו. 
מספר הטלפון לתמיכה ומכירות: 03-5177177.