מערכת Log Box הושקה באופן חגיגי בוועידת PORT2PORT

מערכת Log Box הושקה באופן חגיגי בוועידת PORT2PORT

המערכת מיישרת קו עם מינהל המכס ומאפשרת ליבואן לפעול ללא ניירת, וללא השקעה בחומרה או בהתקנה. היבואן מקבל גישה לממשק עבודה ידידותי שמשמש כארכיון ומזין את המסמכים
21.06.16 / 11:00
שי חיימוב מציג את Log Box בוועידת PORT2PORT
21.06.16
שי חיימוב מציג את Log Box בוועידת PORT2PORT

אם הייתם בוועידת PORT2PORT ביום חמישי שעבר יש לשער שנתקלתם במהלכה בשם Log Box. המערכת החדשה, שהיא יוזמת PORT2PORT , הושקה במהלך הוועידה ועוררה עניין רב בקרב יבואנים וחברות יבוא שהגיעו לכנס. מדובר בממשק עבודה פשוט וידידותי למשתמש שנועד לפשט את עבודת היבואן מול עמיל המכס ובמקביל להוות שרת אחסון דיגיטלי השומר על כל מסמכי היבוא הרלוונטיים.

 

נזכיר כי בקרוב, עם עליית שער עולמי לאוויר, האחריות לשמירת המסמכים עוברת בקרוב אל היבואן. היבואן הוא זה שיהיה אחראי לשמור על מסמכי היבוא עם עליית שער עולמי לאוויר, שכן המכס החליט שאינו רוצה עוד לשמור על הניירת.

 

המערכת מיישרת קו עם מינהל המכס ומאפשרת ליבואן לפעול בעצמו ללא ניירת, וגם במישור הטכנולוגי היבואן לא צריך להשקיע בחומרה, בהתקנה או בהדרכה, אלא מקבל – תמורת תשלום חודשי קבוע – גישה לממשק עבודה ידידותי שגם משמש כארכיון ומזין את המסמכים לבד.

 

אם אתם יבואנים אתם בוודאי מזהים את התרחיש הבא: במהלך שחרור הסחורה מהמכס, כאשר המוצר נמצא בתהליך הסיווג, אתם נדרשים לספק את קטלוג המוצר. באמצעות ממשק ה-Log Box היבואן יכול לשתף את המסמך הרלוונטי עם עמיל המכס דרך המערכת. עמיל המכס יקבל התראה ממערכת המידע שלו, היישר לתוך התיק הספציפי עליו הוא עובד. עתה, עמיל המכס לא צריך לפנות אליכם ולבקש שתעבירו לו את קטלוג המוצר שכן יש לו את המסמך בתוך המערכת, והוא יכול להעביר אותו ישירות למכס.

 

שי חיימוב, מנהל המוצר של Log Box, נלהב ממה שיש למערכת להציע. "זה שילוב מנצח שמעניק יתרונות לכולם – ליבואן, לעמיל המכס ולרשויות המכס כמובן. זה מייעל את תהליך העבודה בצורה משמעותית ורק מי שמשתמש במערכת יכול להבין עד כמה. במקום שתיבת האימייל של עמיל המכס או היבואן תהיה מפוצצת במסמכים שקשורים להליך היבוא - כל המסמכים מגיעים ישירות למערכת ומתוקשרים ישירות לתיק העמילות - הכל מגיע בצורה מסודרת ובהתאם לדרישות. כולם מקבלים את הניירת בצורה יותר מהירה - וכמובן בצורה דיגיטלית. אין צורך יותר בהעברת ניירת פיזית".

 

חיימוב: "מעבר לעובדה שמדובר בממשק עבודה נוח ויעיל שמקל בצורה משמעותית על כל העוסקים במלאכה, מדובר במערכת שהיא בראש ובראשונה ארכיון דיגיטלי עבור כל המסמכים שקשורים להליך היבוא. כל מסמך שהיבואן יעלה אי פעם למערכת נשמר שם - והוא נשמר בצורה כזו שגם מאפשרת חיפוש מהיר אחריו. כלומר, לא רק שהמסמכים נשמרים ב'ענן' ולא בארכיון פיזי שתופס מקום מיותר ויכול ללכת לאיבוד - שמירת המסמכים בענן הופכת אותם לזמינים תמיד וגם קלים מאוד לחיפוש. אפשר לחפש מסמך במערכת ה-Log Box  לפי תאריך, לפי שם ספק, מספר הזמנה או כל שדה אחר. כלומר, המערכת מספקת למשתמש גם ארכיון מאוד מתוחכם".

 

לפרטים נוספים על המערכת ולחודש ניסיון חינם לחצו כאן.